Organisatieadvies

Lijn brengen in de interactie tussen uw organisatie en alle belanghebbenden bij uw organisatie vereist een goed samenspel tussen “lijn” en “staf”. Iedereen binnen uw organisatie is ondersteunend aan het beeld dat u wilt neerzetten. Dat vereist een goede inbedding in uw organisatie. Dit geldt voor kleine en grote organisaties. Communicatie - en public affairs disciplines kunnen niet in een vacuüm opereren maar dienen gevoed te worden door de ‘lijn” - de business units - en vice versa. H&dB AssociAtes geeft advies op maat hoe dit in uw specifieke geval te organiseren.

H&dB AssociAtes gelooft dat alle disciplines waarover wij adviseren alleen voor langere tijd hun functie kunnen vervullen als deze goed verankerd zijn in de organisatie. Hoe deze verankering te bereiken vormt een zelfstandig onderdeel van onze consulting praktijk, maar is ook altijd onderdeel van onze dienstverlening. De organisatie moet uiteindelijk zelf in staat zijn het management over de disciplines waarover wij adviseren te voeren. Immers het creëren van ruimte om te kunnen ondernemen in een goede relatie met de omgeving is de basis voor elke organisatie om verder te kunnen groeien.

H&dB AssociAtes kan adviseren, kan tijdelijk een functie vervullen of voor u de juiste mensen zoeken die de functie van public affairs adviseur of manager zouden kunnen vervullen.